close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور استانبول

    بازدید : 208
    سه شنبه 7 آذر 1396 زمان : 15:37

    مجموعه گذر هنرمندان کیش

    گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش تور کیش تعطیلات فروردین 97می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب تور کیش زمستان 96شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور کیش تور کیش نوروز 97با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

    هنگامی که تندیس این تور کیش فروردین 97بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلیتور کیش تعطیلات فروردین 97 که بیشتر گردشگرانتور کیش بهمن 96 از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور کیش را به خودتور کیش دی 96 جلب می کند.

    تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شویدتور کیش اسفند 96 دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دستتور کیش بهار 97 ندهید.

    تور کیش مجموعه گذر هنرمندان


    قایق های کف شیشه ای کیش

    در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از تور کیش زمستان 96ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیشتور کیش دی 96 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها تور کیش فروردین 97در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

    این قایق ها در مسیر خود به سمت تور کیش نوروز 97مناطقیتور کیش تعطیلات فروردین 97 می روند که مرجان تور کیش بهمن 96و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیباییتور کیش اسفند 96 های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را ازتور کیش بهار 97 دست ندهید.

    تور کیش قایق های کف شیشه ای

    تور کیش قایق های کف شیشه ای


    لاک پشت های دریایی کیش

    در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی تور کیش تعطیلات فروردین 97در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانیدتور لحظه آخری کیش گونه های خاصی از آن ها راتور کیش نوروز 97 در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشتتور کیش زمستان 96 نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش تور کیش قیمت مناسبو صخره های ساحلی آنتور کیش بهار 97 به ویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن تور کیش بهمن 96می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

    تغذیه لاک پشت ها از عروس دریایی، اسفنج ها،تور کیش اسفند 96 لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و...می باشد. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند. این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند از مسافران تور کیش خواهشمندیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها همچنین تردد در زیستگاه آن ها، ریختن زباله در دریا، دست زدنتور کیش فروردین 97 یا برداشتن تخم لاک پشت ها،تور کیش دی 96 تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری نمایند.

    لاک پشت های دریایی کیش

    لاک پشت های دریایی کیش


    پارک ساحلی سیمرغ کیش

    پارک ساحلی سیمرغ کیش در تور کیش نوروز 97قست جنوب شرقیتور کیش تعطیلات فروردین 97 جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیتور کیش بهار 97ز قرار داد که شامل پینگ پنگ،تور کیش زمستان 96 پیست اسکیتتور کیش دی 96، مسیرهای پیاده روی، آبنما، سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

    مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به فضاییتور کیش بهمن 96 آرام برای پیاده روی هستندتور لحظه آخری کیش می توانندتور کیش اسفند 96 از این پارک دیدن کنند.

    پارک ساحلی سیمرغ کیش

    پارک ساحلی سیمرغ کیش


    پارک ساحلی میرمهنا کیش

    پارک ساحلیتور کیش قیمت مناسب میرمهنا در قسمتتور کیش نوروز 97 شمال غربی جزیره کیش و ساحل تور لحظه آخری کیششمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارکتور کیش دی 96 دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد، تور کیش فروردین 97دارا بودن نمازخانه ساحلی، بازار عربها , بازار ماهی فروشی، کتابخانه عمومی، بوفه، چایخانه سنتی، پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش بهار 97تور کیش می توانند مدتی را در اینتور کیش اسفند 96 آلاچیق ها استراحت کنندتور کیش تعطیلات فروردین 97 و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظرتور کیش زمستان 96 گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

    مسافرین عزیزی که علاقه مند به پیاده روی و تور کیش بهمن 96ماهیگیری هستند می توانند از این پارک دیدن کنند.

    پارک ساحلی میرمهنا کیش

    پارک ساحلی میرمهنا کیش

    مسجد سلطان احمد استانبول
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 90
  • بازدید کننده دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 1558
  • بازدید سال : 5230
  • بازدید کلی : 56708
  • کدهای اختصاصی