close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور استانبول

    بازدید : 183
    دوشنبه 20 شهريور 1396 زمان : 16:13

    هتل پارمیدا کیش

    هتل 5 ستاره پارمیدا رو به روی پارک شهر کیش قرار گرفته است. این هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره کیش برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور کیش میباشد. از امکانات این هتل می توان به سالن اسپا، جکوزی، سونا، استخر، کافی شاپ 24 ساعته، رستوران، محوطه فضای سبز، اینترنت رایگان در اتاق ها و... اشاره کرد. مهمانان گرامی تور کیش پاییز 96 می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را سپری کنند.

    هتل پارمیدا کیش

    هتل پارمیدا کیش

    هتل پارمیدا کیش


    هتل ترنج کیش

    مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎نکته بسیار جالب در مورد اتاق های هتل ترنج این است که دارای کف شیشه ایی هست که میتوان مناظر زیبا در زیر اب های خلیج فارس را نظاره گر بود و در نوع خود در خاورمیانه بینظیر است. نمونه های مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب وجود دارند. این هتل همچنین از سوی سازمان محیط زیست نیز تایید شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و.... ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎اتاق های این هتل دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترنسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترنسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد. مسافران تور کیش مهر 96 می توانند با اقامت در این هتل لوکس لحظات شادی را تجربه کنند.

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش


    هتل شایگان کیش

    هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به وسعت 1500 متر مربع در بهترین بخش نوارسیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 1382 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون مرکز تجاری ، پانیذ ، هایپر مارکت و پردیس 1 و 2 و ... این امکان را به مسافران تور کیش آبان 96 میدهد تا با کمی پیاده روی به این مراکز دسترسی پیدا کنند. هم چنین نزدیکی به اسکله و دریا و مکان های تفریحی از مزیت های دیگر این هتل به شمار می رود. این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.ویلاهای لوکس هتل شایگان در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش شامل رستوران ها و کافی شاپ های متنوع همراه با موسیقی زنده، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، TV Room، روم سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه، کافی نت و اینترنت WiFi ،خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک و سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات ، استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... است. هم چنین رستوران های هتل شایگان کیش شامل رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، رستوران سنتی صبا و کافی شاپ های سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد و چایخانه سنتی صبا است.

    هتل شایگان کیش

    هتل شایگان کیش

    هتل شایگان کیش

    هتل شایگان کیش


    هتل پارمیس کیش

    هتل 5 ستاره پارمیس کیش اقامتگاهی مجهز در جزیره‌ی زیبای کیش است. قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است. .این هتل در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی است. هتل دارای چهار رستوران است که شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى برای مهمانان تور کیش، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش آذر 96 می توان به سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، چایخانه سنتی، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، استفاده از اينترنت در اتاق ها و... اشاره کرد.

    هتل پارمیس کیش

    هتل پارمیس کیش

    هتل پارمیس کیش


    هتل ایران کیش

    هتل 5 ستاره ایران کیش در قلب جزیره کیش با معماری فوق العاده بنا شده است. بنای این هتل دارای دو برج مجزا است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند. اتاق های ضلع شمالی هتل رو به دریا و اتاق های ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر کیش هستند. اتاق ها شامل تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع) و سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن است. رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می کند و کافه هتل در لابی واقع شده است و انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را به مهمانان ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل ایران برای مسافران تور کیش نوروز 97 می توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن همایش و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

    هتل ایران کیش

    هتل ایران کیش

    هتل ایران کیش

    هتل ایران کیش

    هتل ایران کیش

    تگ فروشگاهی آرک جوهری
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 289
  • بازدید کننده امروز : 57
  • باردید دیروز : 53
  • بازدید کننده دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 1294
  • بازدید سال : 3574
  • بازدید کلی : 55052
  • کدهای اختصاصی