close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور استانبول

    بازدید : 242
    دوشنبه 20 شهريور 1396 زمان : 16:16

    هتل داریوش کیش

    اگر قصد سفر به هتل 5 ستاره در جزیره زیبای کیش را دارید هتل مجلل داریوش مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش میباشد. هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فرد ترین هتل‌ های جنوب کشور در کیش است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است که با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی اقامتی خوش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. مسافران تور کیش در هتل داریوش کیش می‌توانند انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنند و همچنین از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها و پیگ پونگ بهره‌مند شوند و سرگرمی‌های دریایی مانند قایق رانی در دریاچه هتل و غواصی داشته باشند.

    امکانات هتل داریوش کیش:

    رستوران آپادانا و پاسارگاد با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و فست فود,استخر روباز ویژه اقایان با چشم انداز خلیج فارس,باشگاه بدنسازی، بیلیارد،پینگ پونگ،زمین تنیس,قایق سواری , ماساژ تایلندی و... میباشد.

    اگر قصد سفر به کیش و خرید از مراکز نزدیک به هتل را دارید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کیش میباشد.

    نمایی از هتل داریوش کیش

    نمایی از هتل داریوش کیش

    نمای جلویی هتل داریوش کیش

    نمای جلویی هتل داریوش کیش

    نمایی از لابی هتل داریوش کیش

    نمایی از لابی هتل داریوش کیش

    نمای داخل اتاق های هتل داریوش کیش

    نمای داخل اتاق های هتل داریوش کیش

    نمای استخر هتل داریوش کیش


    هتل شایان کیش

    اگر قصد سفر به هتل های 5 ستاره در جزیره زیبای کیش را دارید هتل 5 ستاره شایان کیش مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش میباشد. هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در مقابل بزرگترین اسکله تفریحیکیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع واقع شده و از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش و فرودگاه، در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دارد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق می باشد و این هتل در سال 1388 به جمع هتل های پارس پیوست و از آن پس با نام هتل پارس شایان کیش شناخته می شود.

    امکانات هتل شایان کیش:

    پذیرش رایگان برای کودکان زیر پنج سال در تور کیش , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار , اينترنت وايرلس , جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3هکر نست, سالن بيليارد , رستوران فرانسوى , رستوران شمبلير , رستوران سنتى باغ بهشت , کافى شاپ و فست فود , استخر سر باز , فضاى سبز , بهترين موقعيت جغرافيايى در جزيره.

    اگر قصد سفر به جزیره کیش و بازدید از مناظر طبیعی آن را دارید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کیش میباشد.

    نمایی از روبروی هتل شایان کیش

    نمایی از روبروی هتل شایان کیش

    نمایی از اتاقهای هتل شایان کیش

    نمایی از اتاقهای هتل شایان کیش

    نمایی از رستوران هتل شایان کیش

    نمایی از رستوران هتل شایان کیش


    هتل مارینا پارک کیش

    هتل 5 ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌ سازد. این هتل به دلیل امکانات عالی که ارائه می دهد مورد توجه بسیاری از شرکت های هواپیمایی تور کیش قرار گرفته است.

    امکانات هتل مارینا پارک کیش :

    ترانسفر و استقبال فرودگاهي، صبحانه و نهار بوفه كامل، استخر، سونا و جكوزي, اتوشویی, خشکشویی, اسپا, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, وای فای رایگان.

    اگر قصد سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید با اقامت در این هتل 5 ستاره سفرتان را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید.

    هتل مارینا پارک کیش

    هتل مارینا پارک کیش

    نمایی از لابی هتل مارینا پارک کیش

    نمایی از لابی هتل مارینا پارک کیش

    نمایی از اتاق های هتل مارینا پارک کیش

    نمایی از اتاق های هتل مارینا پارک کیش

    نمایی از استخر هتل مارینا پارک کیش


    هتل سورینت مریم کیش

    هتل 5 ستاره سورینت مریم کیش با نمایی زیبا که تاثیر گرفته از سبک معماری اروپایی (باروک) میباشد از چهار طبقه و ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق های دو تخته دبل و توئین، سه تخته، ۱۲ سوئیت معمولى و ۴ سوئیت رویال بوده، تشکیل شده است و پذیرای گردشگران تور کیش میباشد. 34 اتاق این هتل رو به طلوع خورشید می باشد که نمای زیبای آنرا به میهمانان هدیه می کند. همچنین در طبقات بالاتر، نمای دریا هم قابل مشاهده است.فاصله اندک این هتل تا اسکله تفریحی ،بازارهای کیش از قبیل مروارید، پردیس، هایپر مارکت و …. این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا بدون استفاده از وسایل نقلیه از این مراکز دیدن کرده و در فصل های مناسب از هوای مطبوع جزیره لذت ببرند. با اقامت در هر یک از ۵۶ اتاق هتل سورینت مریم ، میتوانید از روم سرویس ، بوفه صبحانه (سرد و گرم) – بوفه نهار (ایرانی ، فرنگی و سالاد بار)- سرویس عصرانه (میوه) – سرویس چای و قهوه ، اینترنت بی سیم پر سرعت ، صندوق امانات ، اتاق جلسات (نفره۱۲)، سیستم IPTV ، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید. کافی لانژهتل سورینت مریم ۲۴ ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای مهمانان گرامی تور کیش است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، با بهترین کیفیت مواد اولیه توسط پرسنل حرفه ای و آموزش دیده سرو می گردد. رستوران های شبنم با منوی غذاهای ایرانی ، دریایی و فرنگی و رستوران بام مریم با منوی صبحانه در اختیار مسافران تور کیش است. هم چنین از امکانات تفریحی هتل میتوان به سونا ،‌ جکوزی و باشگاه تناسب اندام اشاره کرد.

    هتل سورینت مریم کیش

    هتل سورینت مریم کیش

    هتل سورینت مریم کیش

    هتل سورینت مریم کیش

    هتل سورینت مریم کیش


    هتل فلامینگو کیش

    هتل 4 ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا با مساحت 27000 متر مربع و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس واقع گردیده است. هتل زیبای فلامینگو دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری ، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید کیش(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود. از جمله امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت پر سرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو اشاره کرد.

    هتل فلامینگو کیش

    هتل فلامینگو کیش

    هتل فلامینگو کیش

    هتل های خوب کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 20
  • باردید دیروز : 90
  • بازدید کننده دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 1577
  • بازدید سال : 5249
  • بازدید کلی : 56727
  • کدهای اختصاصی